Min helg

Fick en bra och händelserik helg ändå.

Min killkompis M bjöd jag på middag i fredags. Han tog med sin en flaska vin sedan bar det av till en tjejfest som en av hans kollegor hade arrangerat. Han kände sig inte riktigt bekväm i situationen (allt fokus hamnde på honom som ensam kille bland ett harem av tjejer) men gjorde det för min skull. Han är så snäll och förstående den där M.
Han är den enda singelkompis jag har så det blir att vi "hänger" ganska mycket. Kan bli lite komplicerat eftersom många tror att vi är ett par när vi går ut.
Iaf så var vi där en stund sedan gick vi vidare till ett ställe för att dansa salsa. Inte för att jag kan men vad gjorde det?

I lördags såg jag en amatörteater och på kvällen följde jag med M till en inflyttningsfest, så även den dagen var till belåtenhet.

Idag söndag har jag spelat inomhus beachvolly och det var sååååå roligt... så summan av det hela så blev det en bra helg och inte mycket tid att tänka, fundera och grubbla!

En GRÖN helg!


Kommentarer
Postat av: Marie-Louise

Jippi för en GRÖN helg :)

Vad skönt och bra att helgen blev bra. Låter mysigt med salsadans, inflyttningsfest, tjejfest m.m. /Kram

2010-05-09 @ 22:03:20
URL: http://madredetres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0