13 maj

Har funderat och funderat på vad och hur mycket jag ska skriva om mig och mitt liv i min blogg.
Detta ska som sagt vara min ventil och vill då samtidigt att de som läser ska få en helhet om vad jag går igenom just nu.
Här kan jag ju vara så anonym som jag känner att jag vill vara och ändå få ut mina innerst tankar och känslor.

Mitt liv ligger inte på räkmacke nivå. Går igenom tuffa saker i mitt liv som smärtar men hoppas att livet och måendet en dag vänder till det som är det bästa för mig.
Livet är en skola. Var dag lär jag mig något nytt hos mig själv och andra. En lärdom jag samtidigt inte skulle vilja vara förutan, sedan finns det såklart gränser för vad man ska prövas för. Vissa saker förtår jag mer än andra.

Så det kommer att bli så att jag kommer skriva om det som är jobbigt för mig när jag känner att jag är mogen...

Kommentarer
Postat av: 2barnspappan

Skriv och lämna ut dig själv precis så mycket du vill!

Om man nån dag tycker man skrivit för mycket så finns det ju faktiskt en delete knapp. Då är det ju bara att radera just det inlägget!

Skrivandet har hjälpt mig otroligt mycket i min kamp mot min depression. Är övertygad om att jag inte skulle ha kommit så långt som jag gjort idag om jag inte lämnat ut mig så pass som jag gjort.



Jadå, nu fick jag ihop det :P



Önskar dig en trevlig dag

Kram

2010-05-13 @ 15:55:42
URL: http://brevetsomaldrigkomfram.blogg.se/
Postat av: Lotta

Det är läkande och bra att sätta ord på det som man behöver få ur sig annars så mår man bara sämre. Oftast så brukar det jobbiga vara nog ändå.

Så bara skriv på du!

:-)

2010-05-14 @ 09:27:43
URL: http://tankarombilder.blogg.se/
Postat av: Marie-Louise

Jag håller med 2barnspappan. Skriv och lämna ut dig så mycket som du vill och just som han skriver: blir det för mycket en dag så kan man deleta det inlägget. Det har jag gjort några gånger, det kan kännas rätt att skriva en sak en dag men dagen efter känns det inte lika rätt, då har jag deletat.

Så skriv bara det som du känner att du vill skriva, lämna ut dig så mycket som du vill. /Kram

2010-05-14 @ 10:46:39
URL: http://madredetres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0